Lördag

Är hemma hos mammsen nu :)
Mamma bjöd på mat, sen kollade jag, mamma, mathias och kitty på film, Patrik 1,5, tyckte det va jätte bra faktiskt :)
Sen slängde jag i en stockholm (Loreàl) i håret.. tar bort dom gula tonerna som de lätt blir när man bleker!
Blev faktisk jätte nöjd! :) Så den här hårfärgen vill jag behålla! Ljust och fint.. men ett par dm längre hår och lite tjockare skulle inte skada!




Var som sagt och fikade med Sanna, Maria och prinsen..
Sen åkte vi till Nisses, men Benjamin han precis somna när vi va framme, så jag väntade ute med honom ibilden i sisådär 40 min, haha =) Men ville inte vecka honom , han sov så skönt!
Men jädrans va kallt det var, trodde tårna skulle gå av! Nu vill jag ha lite värme!.. Men inte för varmt, koft värme är den bästa.. sena sommar kvällar!


Benjamin somnade som en stock i mammas knä vid 21 tiden idag.
Han är så rolig.. han skriker i högansky bara man närmar sig hans själ-säng hemma,
lägger man ner han där ställer han sig och hoppr jämfota och skriker så han är röd som en tomat i ansiktet och tårara sprutar, fast man står breve!
Men både hos mamma och maria (som har resesängar) sover han natten igenom! Men hemma är de bara våran säng som duger, till och med på eftermiddags lurarna!


Kanska man ska ta och sova snart! :) Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0