Torsdag

har vi vart hemma hos Samuels mamma.. han skulle hjälpa henne med något på datorn.
Så vi drack lite kaffe, och sen bjöd hon på mat :)

Sen gick vioch mötte upp Ida, Laine och Tindra.. så kom dom hit och hälsade på:)
Trevligt! :)

Benjamin har ju inte hostat å snorat så mkt nu, så vi tog han i vagnen och gick till Maria (tar typ max 10 min)
Men de va ingen bra ide :( Innan han somnade så hostade han massa..
Sen va han snorig som tusan, så  han låg och snarkade som en lite gris i pappas armar!
Så nu blir de tusan att hålla oss inne tills vi åker!

Efter Benjamin badat så somnade han som en stock.
Han och Tindra busade en massa :)


Ja justj a, sen fick jag hem gardiner från svärmor :D 3 par! oanvända allihop!
Så nu slapp Samuel köpa :)
Ska nog sätta upp dom lite senare om jag orkar, annars blir de imorgon!
Har inte bestämt mig för villka jag ska ha!
Antingen ett par som va svarta, lila, vita.. eller ett par svarta och vita, eller hel svarat!
Ja jag ska klura lite på det=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0