tröttis

Mindre en en timme kvar.
Benjamin har kutat runt och lekt.. han fick vara uppe så länge han ville idag, så hoppas vi att han kommer sova i bilen..och gärna en stund på planet med :) .. Men han deckade totalt vid halv tio..så nu ligger han brevid mig här i soffan och sussar..min älskade mysis :)
Världens finaste kille<3

Fy tusan va skönt! Imorgon bitti så slipper vi all snö och kyla :D
Hatar vintern,tycker denär riktigt onödig och jag skulle gärna se att den försvann! Ellerpåjulafon kan det vara snö.Fast det är det ju knappt endå..


Vill ha cappucino, men har inge kvar.. attans!


Lämnar iaf mobilen hemma.. sist ja va utomlands hade jag en räkning på 6000,
inte roligt att betala den =) Det var halva lönen som gick åt ;)

Uppdaterar när vi är hemma igen :) med en massa kort på älskade prinsen :)





Före och efter klippningen (uppsatt på den nya)









Så här såg mitt hår ut när jag gick typ i åttan och blekte av det :O Hade bra långt innan!
Sen blekte jag det lite för mycket och det bara rammla hår i händerna!
Och på bilden har det även växt ut en bit som ni ser på utväxten!
Så det va faktiskt första gången ja klippte den nu sen jag blekte av det!
Haha.. Men NU tar ja de lugnare ;)
Fruktansvärt var det :O









Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiiint håret blev! :) Ha det så himla kul i teneriffa nu!! Jag är inte nå avis alls.... ;) Sola mkt får mig oxå! Kraaaamar!

2009-02-10 @ 17:37:44
Postat av: Emelie

Hej hej!

Hoppas att allt är bra?

Jag ska ha meandi klädparty den 21/2 kl 15:00 du är varmt välkommen.. :D

2009-02-10 @ 19:38:45
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0