Av Samuel


Jag stiger upp till en ny dag av ånger,
jag saknar dej min dotter, fast ja inte sett dej,
jag var så glad, vi hade tittat på en syskonvagn,
nu blir de ingenting så ja flyr till mitt sagoland,
där du alltid finns, jag sträcker dej min hand,
du tar den försiktigt och säger gud vann,
du förlorade pappa men ge inte upp,
men det är inte så lätt, de är de värsta ja har mött,
jag vet inte varför, jag vet inte hur,
men de fanns inget hjärtslag när vi gjorde ultraljud,
andra gången på rad, de känns tungt,
och det är ingen tröst när dom säger " du är ung",
ni måste kämpa, men ja svär ja tänker vänta,
jag orkar inte hoppas för hjärtat förändras,
de krossas i bitar, man får en sprucken själ,
men man måste gå vidare för annars blir man kvar här,

när ja vaknar mitt i natten, tittar ut i fönstret,
ser inget liv å de e så ja kommer få det,
när du tittar på mej kanske ja verkar oberörd,
men det är inte så för jag vill bara dö,
livet är orättvis men ja lever vidare,
ska vara en förebild, så måste bli en sann krigare,
mina tårar dom faller som sten,
ja va inte beredd så ja faller längre ner,
vill inte veta va du ser för det e ja som e klen,
Vill inte vara den personen som bara gråter mer,
för att gråta e fel för en man tycker jag,
så ja måste va stark, kliva ur i mitt skal,
Jag skulle ta chansen om ja fick en ärlig chans,
vem ska lova mej det, snubben som aldrig fanns?,
tänker inte gråta för ja tänker vara stark,
tänker inte gråta men ja kanske är en fjant,


Kommentarer
Postat av: kina

Mycket fint... Man blir verkligen rörd när man läser detta.

Ha det bra och ta hand om varandra.

2009-01-19 @ 21:55:50
URL: http://kinafelicialinus.blogg.se/
Postat av: kitty

ih, samys textger är kärlek!



ihh :<



<3

2009-01-20 @ 18:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0