Besök

Blev besök hos min syster :)
Lite fika och prat, jätte trevligt.. vi ses så himla sällan nu för tiden.Hon är ju mest borta i huset med karln sin :)
Blev riktigt avundsjuk på hennes rosa lilla notebook! 
Är riktigt sugen på att sälja min dator och köpa en sån ist!
Bara att stoppa ner i väskan och ta med sig! Men samuel tyckte inte det lät som en bra idè.. har ju trotts allt fått dehär laptopen av honom ganska nydligen, så jag får väl lugna mig!
Sen bjöd hon på lite biskvi och cappucino, vit choklad cappucino.. det är så himla gott! Nästan ett år sen jag drack det sist.. verkar som dom har slutat med det, för har inte sett det någonstans :( 
Men det är himla gott iaf! Testa det om ni stöter på de någonstans!


Prinsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0