Brrr..

Uch vad trött jag är!
Slocknade nästan direkt efter vi kom hem från bowlingen!
Vi spelade tre rundor, mitt högsta poäng var 48, haha ...
nästa gång får jag be om sånna där saker man har i rännorna..
på nått konstigt vis drog sig klotet dit hela tiden!
Med det var kul iaf, Kina spöade grabbarna rätt rejält sista vändan! :)

Samuel har precis kutat ut på bingolotto jakt,
kom på det sisådär 20 min innan det börjar, får se om ok har några lotter!
Finns ju så man kan köpa på internett och skriva ut, men vi har ingen ferg i skrivaren.

Nej nu ska jag hänga lite tvätt! tjolahopp! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jasså ? :).. Kul att vi har samma smak då :).. menas grymt bra smak ;) hehe.. hoppas allt är bra med er!

2009-01-25 @ 22:19:37
Postat av: Kina

Ja det var mycket trevligt... måste göras om!!

2009-01-25 @ 22:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0