FarmorShoppar

Imorse va vi tillkonsum och hämtade ut paket!Mina kläder och Rockys bädd!
Kunde ha alla kläder så jag blev så glad :)
Ljus rosa, vitt, ljusgrönt & ljusblå långa linnen, Vit cardigan, strumpor, jeans, bh's, vit vår jacka,vita mys byxor med vit topp med ljusblåa stjärnor på (handdukar) DOCK ist för hipsters skickade dom en röd stickad tröja med vit spetsblus under i strl 58 ,på lappen stod det 3 hipsters.. haha .. Tänkte ge tröjjan till mormor iaf.. :)

Sen frågade farmor Maria om jag och Benjamin ville följa med påstan och fika :)
Så vi gick ner på stan och in på lilla engeln, Benjamin fick en sol hatt och världens sötaste små badshorts! =)
Sen fick han tre t-shirts från lindex, tack så jätte mycket :) Mamma va så ivrig och ville också köpa nått åt honom innan resan, så jag sa att hon kunde köpa ett par solbrillor.. söt han kommer bli mitt troll:)

Idag va Benjamin inte skoj att lägga.. tog nästan 3 timmar! Första 2 timmarna låg jag med han i sängen å han va så trött,
men när han väl slöt ögonen spännde han sig å börja sparkas och leva rövare å stog och hoppade i sängen!
Tillslut gav jag iaf uppsåhan fick kuta runt på golvet, sen kom han till mig och ville upp och somnade på 10 min!
Han har somnat i min famn i stort sett varje natt i 10 månader! Ibland är de såå mysigt, men ibland önskar man att man bara kunde lägga ner honom så han somnade..men men har väl bara mig själv att skylla! Springer ju in bara han öppnar munnen :/

imorgon kommer Sanna hit och lunchar med oss :) Trevligt, så synd att hon jobbar så mkt, ses så sällan då :(


Får se när gubben min kommer hem då, han är borta hos Linus med Larre & Alex och spelar :)



Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi jo självklart va de så jag menade. Tur att du sa de annars hade nog mamma min blitt lite sur ;-)

2009-01-24 @ 20:41:19
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vill ni vinna ett 1GB minneskort till din sony ericsson mobil?? Kolla min blogg ;D

Kommentera bara inlägget

http://banandivan.blogspot.com/2009/01/nn-som-vill-ha-ett-1-gb-minnekort.html

2009-01-24 @ 21:36:42
URL: http://www.banandivan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0