Godkväll

Gäsp, nyss vaknat efter en tupplur på soffan :P



Idag har jag och Benjamin vart påstan med svärmor/farmor :)
Hon skulle kolla efter gardiner,och vi skulle köpa present till Liam som fyllt hela 3 år! :)
Blev en promenad både dit och hem, va riktigt skönt ute faktiskt!
På hemgången såföljde vi med farmor hem och drack lite kaffe!:)
Hittade två löpare på moas fina rum, 70 % rabat :O
Sen fick Benjamin några fina saker av farmor :)


 

Sen har de inte hänt myckemer idag.. men fick  hem fyra av ps3 spelen vi beställt idag,så jag har spelat lite Wall-E :)
Betalat in lite förskotts hyror är också gjort, skönt att slippa tänka på dom sen:)


Mamma och Kitty hade vart och kollat på lägenheten dom ska flytta in i idag, ett av rummen va rosa, då vet jag en som blev glad iaf :)
Tydligen gräsliga färger på skåps luckorna i köket, men de skulle dom få fixat! Kul att dom gillade den iaf!
Min mamma och pappa ska skiljas. men dom har hunnit fira silver bröllop som man gör när man vart gifta 25 år, (vart ilag typ 35år) och fått fem barn ihop med.. så det är inte illa pinkat! :) Men dom har växt ifrån varandra! Är iaf glad för deras skull att dom gör det som känns rätt:)

Imorgon ska vi hem och fira min bror som fyller hela 30 år! :)

GRATTIS!!!!


(Singel ;) )



Avslutar med två bilder på den finaste killen i hela världen.

 


Kommentarer
Postat av: Karolina

Grattis till det nya lilla livet!

Hoppas allt är bra med er allihop, och att allt går bra med flytten. Blev lite chockad, men gud vad saker man missar när man bor långt bort, haha. Kom gärna och hälsa på igen.

Kram

2009-01-10 @ 01:29:06
Postat av: Linda-Marie

Måste säga att bror din såg helt ok ut ;) ha ha. Var tvungen när du ändå skrivit att han va singel ;)

2009-01-12 @ 20:55:48
URL: http://lindamariiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0