Gott nytt år

Hoppas nu hade ett bra nyår!
Vi fick lite besök här hemma, Larre, Alex och Zae kom förbi :) Trevligt.
Jag och Samuel hade tänkt att göra potatis gratäng och kassler, men sen insisterade alla på pizza.. så då fick det bli det :P
Benjamin va vaken ganska länge, somnade å vaknade.. så han fick ligga på soffan vid oss en stund.
Då låg han och sov med sitt huvud i mitt knä.. min älskade bebis.. tiden går så otroligt fort.. om 3 månader och nån vecka blir han ett helt år :O
Vid tolv slaget låg iaf Benjamin och sov i sin säng, jag och Samuel skålade.. sen stod vi med Rocky och kollade på alla fyverkerier.. jätte fint.. smattarde som tusan.. ett under att inte prinsen vaknade.
Rocky verkar inte alls rädd för smällarna, han va så nyfiken så.. lika som förra året!

Tog lite kort på Benji i dag :)



 

 



Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh min söta prins <3

2009-01-02 @ 15:26:11
URL: http://colorize.blogg.se/
Postat av: Anonym

tänk vad stor den lille solstrålen blivit!

2009-01-04 @ 22:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0