Hej Hopp!

Idag har det vart en hemma och städa dag!
Samuels pappa kom hit för att hjälpa oss att sätta upp väggfästet vi köpte till tvn,
Men det va nån betong i väggen så det funkade inte riktigt som vi ville,
så han skulle åka upp till byggmax imorgon och fixa lite saker vi behövde.
Så förhoppningsvis är den uppe på väggen imorgon iaf! :)

Sen har vi beställt en diabäddtill Rocky, hoppas den kommer imorgon :)
Passar ihop perfekt med soffan!





Annars har dagen inte varit nån höjdare!
Dom ringde från falun iaf, dom ville att jag skulle komma dit imorgon kl 07.00.
Men jag ändrade tiden till Onsdag 07.00 (undra varför så tidigt?)
Vi lär ju hinna fixa barnvakt och veta hur vi ska komma dit och hem!
Vet inte om man kommer ha sån stor lust att sitta på en skumpande buss direkt efteråt.
Sen har ja fått nå tabletter jag ska ta på kvällen + morgonen..
Innan abort stod det på pappret, kändes helt fel, jag har ju inte VALT att ta bort det! :(
Borde finnas ett annat ord för det då!


Samuel har setat och kollat på resor på nätet i flera dagar nu, han är så sugen på att åka!
Bara det att han vägrar sätta sin fot i ett flygplan :( Annars hade vi åkt direkt säger han!
Så det längsta vi kommer komma utanför sverige är väl Danmark ;)
Men de hade suttit fint med en riktig familjeresa nu! :)


Sen tror jag jag har glömt att sakt att Benjamin har sakt lampa! =)
Mamma och pappa har han sakt ett tag,eller han SA mam mam maaamaa.
Men nu säger han BARA pappa!
Här om dagen när vi låg i sängen så kollade han på Samuel och sa "Paapaaa"och vi bara smälte båda två!
Han lät så himla stor, precis som att han ville fråga något :) Han är så underbar vårt lilla troll!



Kort från när vi va hos mammsen;



Benjamins rygg och morbror Mathias!



Älsklingen



Benjamin och morbror Fredriks hand :)



Benjamin och Emil.

Kommentarer
Postat av: Sanna

du har skrivit lite fel sötnos, mathias hand ska det vara hihi =)

söt!!! ska besikta bilen idag haha inte tror jag att den går igenom! hörs av sen ! PUSSAR

2009-01-20 @ 11:02:43
URL: http://colorize.blogg.se/
Postat av: Annika

Usch stackare :( Jo dom kunde ju ha valt ett bättre uttryck än det.. :( Kul att ni ska till varmare breddgrader iallafall :) Jätte fina bilder på eran son oxå :)

2009-01-22 @ 22:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0