Söndag

Kalas för Liam idag. Kul att träffa släkten och se hur stora alla barnen blivit. Inte ofta man ses :)
Och Grattis till kusin Camilla som ska ha bebis i April! :)

Efter kalaset förljde jag och Benjamin med sanna och hälsade på Emelie T, också trevligt. Var ett tag sen!

Sen vidare hemmåt!
När jag matade Benjamin så blåste han ut maten, hela jag va drängt i thai gryta,
det va över hela rocky, på bord och på stolar..
Var inte det lättaste att försöka säga Ajja bajja och att man inte ska spotta ut maten, för han as garvade, och sen började så klart jag också as garva.. Han va så söt :) Och varje gång jag borstade av kläderna brast han i stratt. Efter en fyra ut-blåsta skedar fick han äta själv, men blev mest kladd från golv till tak av det med:)
Sen blev det lite lek och bad :)

Jag och Samuel har kollat på film som vanligt :) Hjälte hunden i new york.
Första gången jag såg den vaknade Samuel av att jag satt och storgrinade! :)


I morgon ska jag och Benjamin hem och hälsa på syster/moster Lotta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0