Svimmade

Ska snart gå och lägga mig, men tänkte skriva ett snabbt inlägg först!
Idag tog jag, Samuel, Benjamin och Rocky oss en promenad till lyviksberget.. vi skulle in och handla på både rusta, elgiganten och coop!
Först går vi in på rusta och plockar i lite saker vi ska ha.. sen ställer jag mig i kön med Benji, och samuel springer in till elgiganten.. Sen känner jag hur allt blir svart, och jag blur alldeles yr och skakig, Släpper korgen där jag står för att ta mig ut! Men benen viker sig sen blev de svart! Sen får ja kraft och tar tag i vagnen, går ut och sätter mig och andas brevid rocky.. när jag börjar känna mig okej igen så går jag till elgiganten där samuel står i kassan och berättar!
Vet ni va de värsta är? Att de va folk både bakom och framför mig i kön.. men inte EN enda kom fram och fråga om de va okej! Dom måste trott att jag va någon knarkare eller något :S Men om jag såg en människa dimpa i backen skulle ja då tusan fråga hur de va iaf.. spec när den har en barnvagn! Men men! 
(Tur att jag inte gick och bar på Benjamin, eller gick i en trapp :S )

Annars har de inte hänt mycket! Jag och älsklingen lagade våran nyårs mat idag ist :)



Sen har vi kikat på film.. Idiocrazy och Wall-E :) Sett Wall-e innan, å den är så himla bra!:)



Gott med macka



Sötnos


 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Allt bra med dig nu då? Fan vilka idioter vissa människor är som inte ens kan fråga hur de gick!!

Nyårsmaten ser riktigt god ut förresten ;) MUMS! Sötis Benjji <3

2009-01-02 @ 23:47:00
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Allt bra med dig nu då? Fan vilka idioter vissa människor är som inte ens kan fråga hur de gick!!

Nyårsmaten ser riktigt god ut förresten ;) MUMS! Sötis Benjji <3

2009-01-02 @ 23:47:03
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men fy fan! Hur kunde du svimma då? Är debättre nu då?

2009-01-03 @ 14:01:43
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: Milla

Men ush att ingen brydde sej.. Får man gratulera by dä väj till det som komma skall ;)

2009-01-03 @ 17:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0