mardröm?

Imorse när jag vaknade så tänkte jag rusa upp till Samuel och berätta villken mardröm jag hade haft!
Men sen när jag började vakna till lite merkomjag på att det inte var någon dröm!
Känns så orättvist! På nåttsätt tror jag att dekommerkännas ännuvärre när den inte finns kvar i magen,
men sälvklart vill jag ju samtidigt inte gå runt såhär! :/
Och inte ringde dom från falun som dom sa,får se om dom ringer på måndag.
Tack till alla som skrivit både i bloggen och skickat sms (F)

Vi ringde och avbeställde klädbeställningen Samuel gjort åt mig,
då det nästintill bara inehöll mammakläder jag skulle ha att växa i! :(  
När man är i vecka 15 så börjar man ju precis slappna av :/ 
dock hade den dött redan för några veckor sen. Men för mig jag jag ju i vecka 15.

Litet solsken i mörkret är iaf att vår nya soffa och fotölj kom idag! (skulle kommit på torsdag)
Så Samueloch Larre var upp och hämtade dom! Och det blev SÅ FINT! Är så nöjd man bara kan bli!
Blev ett helt annat rum! Allt passar in så mkt bättre! Ska ta kort och lägga upp så fort jag kan :)
Det börjar arta sig, sakta men säkert! Det tar ju lite tid innan man får det som man vill ha det!

Mamma blev jätte glad och nöjd för soffan, och den passade in jätte bra hos henne (hon tog våran gammla)
Samuel och Larre körde dit den och satt ihop den :)

Sen åkte dom upp till kupolen, så Samuelköpte BUZZ+buzzers, så vi har setat och spelat i våran nya fina soffa :)
Sen köpte han fyra andra ps3 spel med.. tror det va han som tröst-shoppade ist för jag ;P

Men jag beställde iaf andra kläder! Sen närvi va på jysk och köpte ny duch-drapperistång + nytt duch drapperi så hittade jag ett par duntofflor, 25 kr och jag ÄLSKAR dom! :)

Väggfäste till tv har vi med beställt som kommer i veckan nån gång.

Sen igår va dom hit och fixade med elen till tvättmaskinen, så nu är det bara ludvikahem kvar som ska fixa kranen!


Imorgon ska jag och Benjamin sova hemma hos mamma!
Samuel ska till Linus som fyller år och dricka lite.. fick tvinga iväg honom!
Dom har planerat de så länge, sen kan de ju va skönt att få tänka på något annat ett tag!
Dom har fått så fint i nya lägenheten! Sen lär jag uppoch hälsa på min käre far en sväng också!


Nej nu ska jag pyssla lite här hemma.. eller nått!

Ta hand om er, och era nära och kära!






Vad vore livet utan dig?
Älskar dig mer en ord kan beskriva <3


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej vad kul att du kommenterade tillbaka :) Blir glad för varje kommentar jag får.. Usch vad tråkigt verkligen, varför har det blivit som det blivit vet ni det? Kanske är för känsligt att dela med sig så du behöver juh inte svara.. Har varit med om liknande men fått så tidiga missfall så att man inte märkt det förutom konstiga magsmärtor och blödningar som inte varit mensen.. Det är lite som den här graviditeten nu, tog flera,flera månader innan vi blev gravida och fick två tidiga missfall innan det till slut gick vägen.. Så denna lilla tjej är väl önskad men vi hade gett upp hoppet.. Jag hoppas att du mår bättre snart och att du en dag kommer få en litet mirakel igen fast jag ser juh på din prins att ett mirakel har du juh redan, så bedårande söt!

2009-01-17 @ 15:30:05
URL: http://gilanovia.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en bra helg :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-17 @ 15:34:57
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: EMÕKE

Å vilken sötis, min sån heter också Benjamin

2009-01-19 @ 08:04:46
URL: http://dolcevitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0