Mådag

Halloj!
Idag är det måndag.. det va såååå underbart att få sova i morse alltså, och till råga på att jag var ledig så ville inte Benjamin vakna förens halv elva :D Jag vakna vid halv åtta och prata med han.. då kollade han på mig som ja va tokig, vände sig bort från mig och somnade om.. Underbar morgon ;)

Sen kom pappa hit en sväng, vi möttes upp när jag va ute på morgon promenaden med Rocky.
Gick hem hit och åt lite ostkaka!

Benjamin har vart sjövild idag också :P Han har försökt klättra på tv bänken, (nå nytt han kommit på), sen har han pillat i el-uttagen, försökt stoppa in slaggar i dom, hällt i proviva i min kruka på tv bänken, rivit allt i hans väg, gragit rocky i pungen, badar i rockys vattenskål.. ja listan kan göras lång! :P
Sen fick han sätta sig och kika på tellitubbus medans jag fixade lite,
första gången han kollat på den och skrattat.. dom hoppade i nån vattenpöl och han skrattade så han kiknade!
När sanna kom så puttade han bort henne när hon skulle krama honom, hon skymde ju tvn! fyy!
Vi åkte iaf upp på stan en vända och fikade lite. Kikade runt på lite affärer.. både Sanna och svärmor kom hem med lite nytt till gaderoben :)







Kommentarer
Postat av: ida

Sötaste BENJAMIN :D

2009-07-14 @ 14:01:25
URL: http://meida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0