Onsdag!

Idag har Benjamin vart hemma hos gammelmormor på kalas, mamma kom i morse och hämtade honom, så fick han följa med dit!.. Stackarn har ju vart inne i 2 dagar nu när jag vart sjuk!
Medans dom va borta så passade jag på att städa och tvätta.. håller fortfarande på med tvätten.. tar ju år innan allt torkar.. har fulla balkongen i ny tvättat :P
Sen så kom ialafall Ida, Tindra och Laine hit och fikade :) Jätte trevligt!
Benjamin kom hem så han han busa lite med Tindra också :)

Så har ja lagat lite mat nyss, korvgryta.. det tyckte benjamin va jätte gott.. massa morätter och ärtor i ;)

Snart kommer syster yster hit, tvingade hit henne för att hälsa på.. så dåska hon få hjälpa mig möblera lite smått :P


Lite kort från idag!








Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh mitt lilla troll..

2009-07-22 @ 19:17:39
URL: http://colorize.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0