Söndag

Denna kväll har varit allt annat en rolig kan jag lova!! Benjamin somnade utmattad vid halv 7 tiden, 20 min senare vaknar han.. trött är han å han ligger i min famn och jag försöker få han att somna om, och han skriker typ konstant i 1½ timmar.. då ger jag upp, släpper ner han på golver så han härjar runt... sen efter ett bra tag gör ja i ordning välling, tar upp han i famnen och han somnar igen, bär in han till sängen, han vaknar och skriker ett bra tag.. sen tar han sin kudde lägger  sig i soffan brevid mig och knölar lite, sen somnar han.. nu ligger han där och jag vågar knappt andas =O allt mindre bära honom till sängen.. tror ja gråtit en 4 gånger av utmattning sådär =P
Alla hormoner är ju inte helt i balans heller.. är redan trött och slut mest hela dagarna.. men det försvinner snart hoppas jag!
Huvudvärk utan desslike och illamåående som sjutton är jag också. Hoppas jag inte börjar bli sjuk.
Uch villken kväll... och stackars Samuel fich sej en rejäl skopa ovett så nu vågar jag inte ens slå på mobilen haha.
Snacka om hormon-monster, kan man bli det såhär tidigt?!
Går in i vecka 14 om 1h & 10 min (13+0)

I morgon ska benjamin till bvc, sen ska jag jobba!
Hoppas jag mår bättre i morgon :/


Jaja alla dagar kan inte vara på topp =P




Mitt älskade kvälls monster!

Kommentarer
Postat av: Mia & Marwin

Åh lät inte så speciellt roligt.

Har själv världens hormonrubbningar, foglossningar från helvete och för å inte tala om huvudverken och yrseln som jag aldrig får nån tid för att kolla.

Dock sover marwin bra som tur är för jag är så trött hela tiden så jag skulle kunna sova ett helt dygn om jag fick. Oh jag kan säga att besvär hade jag också tidigt! Så de är väl bara härda ut oh hoppas att morgondagen blir bättre =)

2009-07-20 @ 12:11:54
URL: http://miaomarwin.blogg.se/
Postat av: lollo

hoppas det blir bättre!

hihi jag där på kanten x]

2009-07-20 @ 23:56:46
URL: http://ttieplollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0