Fredag

Idag har de vart ruggit varmt, som dom andra dagarna.. men man fårväl nte klaga!
Vi va på stan en tripp och införskaffade familjen lite nya kläder,
sen åkte vi hem till svärmor så Benji fick bada lite i poolen.
I går va jag upp på ludvikafesten en vända! kom upp vid 22 och åkte hem vid 24, men de va trevligt endå:)
Träffade mammsen och maria, syster kitty & Lotta,robert, peter, hevy, conny, niklas och hela högen!

I morgon ska ska jag, samuel, Benji och Lossan åka iväg till Parkens zoo i eskilstuna :)
vi va där jätte ofta när jag va liten, så det ska bli skoj :)

Tror Benjamin lider av denna värme :P han vaknade strax efter han somnat, å han va helt dy blöt i svett,så stälde in den stora golvfläkten till han, men den låter ju som tusan ist.. så han har vaknat säkert 10 ggr redan nu... lillälsklingen.

Trött och seg är jag annars, och har tråkigt.. drygt =P men sånt är livet ;)

Justja och tack för den goda maten bror! :) Får bjuda igen snart!



Bild från midsommarafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0