Fredag

Fredag idag..
Tror dom som tog studenten slapp regn, va skönt för dom :)
Konstigt.. jämt annars när det vart studenten har det känts som att de vart sommar ett tag, nu har den ju inte ens börjat!
Idag hämtade vi ut mina kläder jag beställt.. ett par mörka jeans, blårutig tunika/linne, pyamas, tre lika tunikor fast i olika färger.
Så har ja färgat utväxten, det blev väl inte sådär super lyckat :P
Lite småll ljusgul i botten ;) .. men de får vi fixa till med silverchampot.. bara gnugga in hårbotten typ, för de andra blir lila när ja har i det!.. Villka problem man kan ha..

Imorgon åker jag och Benjamin till mora :) Ska hälsa på min kära moster, träffa lite av släkten säkerligen :)
Så ja hoppas på dagar med uppehåll!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh, du måste lägga upp bilder på kläderna eller åtminstonde skicka på msn så att jag får kolla! :) Nyfiken juh :p Hälsa moster så mycket oxå och säg att jag och robert ska försöka komma upp i sommar och hälsa på henne :) åtminstonde över en dag iaf :D

2009-06-05 @ 21:38:34
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/
Postat av: Faster

Saknar sin prins <3

2009-06-05 @ 22:17:19
URL: http://colorize.blogg.se/
Postat av: Lotta

Skriv skriv skriv! :)

2009-06-11 @ 22:23:58
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå uppdatera!!! : )

2009-06-12 @ 12:15:27
Postat av: Mathias

syrran va lite du uppdaterar bloggen ju!! fy pa dig :)

2009-06-16 @ 12:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0