Midsommar!

Glad midsommar på er allihopa!
Hoppas ni får en bra dag trotts allt regn.
Nu är Benjamin hemma hos Sanna, dom skulle ut och plocka lite blommor,
så jag passade på att åka hem till pappa och hälsa på, är här allt för sällan.. bölev bjuden på smörgostårta som Lotta hade vart hit och lämnat åt honom idag, riktigt gott :)
Senare idag ska vi hem till svärmor, jörgen ska grilla, sen blir de en massa midsommar mat.. mmm finns inge godare än Jörgens grillade ;)

För övrit har de inte hänt mycket! Jobbat lite.. går på chemat nu på måndag, skönt :)
Samuel ska vara hemma i tre veckor nu, utbildning i borlänge nästa vecka, sen har han två veckors semester.
Så är de ludvika festen med.. ska se om jag får med mig någon att gå på Lars kristers med mig , nån som är sugen? =)

Benjamin har börja härmas när man pratar nu :)
Så ha nhar sagt Kitty, kaffe, titta, lampa, farfar, pappa osv jätte tydligt och fint :)
Sen ´fattar han ju allt man säger :) Sa till han att han skulle sätta sig på pottan och bajsa.. då tog han fram pottan och satt sipå den och tröck =) haha.. sen höll han i ett ljus, så sa jag "får mamma lukta", men då kom han fram och luktade på mig ist.. haha.. :)

Nej nu ska ja va social med pappsen. Hejdå!!

Ps Är avundsjuk på dig bror!! Ds

Kommentarer
Postat av: Mathias

Haha inte ska du vara avis på mig inte! jag kommer hem på tisdag förresten, då har jag vart borta 3 veckor, pengarna har sinat, bensinen är svindyr typ 17 kr litern här, kommer med Swebus ifrån berlin

2009-06-19 @ 20:06:56
Postat av: Anonym

du syste rta med maria å mamam som ska se larx kristers:D

2009-06-20 @ 00:33:02
Postat av: kitty

gladmidsommar!

hur äre med benjiis? :)

2009-06-20 @ 14:55:59
URL: http://blondinkitty.blogg.se/
Postat av: ida

jag går med dig ;) hihi

2009-06-21 @ 16:19:37
URL: http://meida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0