Folkan

Igår tvingade jag hit Mathias och Fredrik, ville ha lite sällskap att gå ner till stan när jag mötte upp Anna :)
Det hade tagit dom en timme att gå hit, dom va framme vid fyra, skulle möta upp Anna kl fem.
Så dom han inte ens vara här inne en minut. Fredrik betalade iaf taxi ner på stan :) Skönt att man sklapp gå i snöstormen!

När vi mött upp Anna så fick vi till engel och tog en fika.. nästan hela familjen var med :)

    


Sen mötte vi upp marcus efter jobbet och gick vi hem till dit, hela högen, och Ida såklart!


   

Sen vidare till Arvingarna!
Hade faktiskt riktigt kul, och nycktert blev det :)
Kvällen spenderades med kusinen Malin, hon är så himla rolig!
Vi bestämde att ta med barnen på villgott på tisdag, så det ser vi fram emot :)
Sen sprang jag runt och letade efter Anna och Marcus bra länge, dom stog och diggade till Arvingarna.
Träffade även på Samuels bror Tobias. Så vi följde med honom till solemio och åt lite pizza!
Sen tog vi taxi hem, när vi beställde den så sa dom att den skulle komma om 20 min.. men efter vi stått där och väntat över 40 min så ringde vi och fråga vart dom tagit vägen, och dom va på g sa dom.. sen gick de yttlerigare 20 min och ingen taxi.. ringde igen.. men sen stannade vi en taxi som åkte förbi, och han fick vi åka med!
Så va hemma vid tre, och prinsen vaknade halv 7 :) Så då var det bara att kliva upp igen! Bra skönt att man inte drack :P

        

Nu på morgonen har Anna haft lite morgon-mys med Benjamin och Rocky

       

Kolla in Benjamins lockar ;) så söt. Sen ´ska vi till borlänge och hämta en ny fotölj, eftersom våran sprack upp i sömmen.






Anna ska fara hem kl ett Idag, så jag och Benjamin ska vinka av henne.
Sen knatar vi hem till Mamma, Carolina skulle komma dit, och vill så gärna träffa prinsen,
och vi vill så klart träffa henne med!
Sen mot kvällen ska vi hem till Sanna och Idriz och gartta honom,
han fyller ju gammal idag ;)



Synd att du inte va med ut Maria! ;)



Justja, träffade på massa gammla jobbarkompisar igår också!
Och då kände jag verkligen att jag längtade tillbaka.
Så ska nog ta och knata dit på måndag och prata med chefen om att vara där i sommar.
Sommarvikare :) Kanske en 50% eller något :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh, ni verkar ha haft det skitkul! Man skulle ha vart med! :) Hälsa Anna så mkt fårn mig :) Säg att hon ska hälsa Stina oxå! :D

2009-03-28 @ 09:57:57
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/
Postat av: Anna lundh

Jag hälsar tillbaka ;D

2009-03-28 @ 10:22:47
URL: http://annalundh.se
Postat av: Mäjlin

Var en riktigt rolig kväll igår..tror jag ;-) haha..Du är bra go du =)..



Kramar

2009-03-28 @ 18:19:13
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du verka haft en bra kväll :)..

Är inte det robinsson anna ? :)

Ha en bra dag

2009-03-29 @ 12:10:50
URL: http://jojjo85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0