Helg

Igår blev det en vända på stan för mig och Benji med svärmor :)
Fika på èngel.. Träffade en karl där som skulle ta vårat bort när vi va på väg att gå,
och vi började tjåla lite om namn, han undrade om Benjamin va ett vanligt namn.
Sen berättade han att han heter Christer Pettersson. Och att han hade vartit vid tandläkaren alldeles när allt dethärom crister var så mycket i media..så hade dom gått ut och ropat upp "Crister Pettersson" och dom andra i rummet hade sett lite besvärade ut! ;) hehe.. lät så kul när han sa det :)

I torsdags va jag hem till Ida!
Drack mängder med kaffe och tjålade.. trevligt :) Skönt nu när det är varmare ute,
så drygt att gå hela den biten i snö och slask. Tänkte dra med dom påstan i veckan.
Sen lagade hennes mamma en jätte god pastasås, med bla baconoch blåmögel ost.
Så ikväll har vi bjudit hem svärmor och Jörgen på mat, så tänkte försöka mig på att laga den, sen färskpasta till.

Om 2 veckor fyller prinsen 1 år! Kan inte förstå.. har gått så himla fort.
Såg en liten bebis påengel igår, kan max ha vart en vecka.. har dom vart så där små? :O

Nej nu ska jag fixa lite cappucino och prata klart med Ida.. och Leka lite med Prinsen.



Sen måste jag säga grattis till en vän som ska gifta sig i augusti!
Är inte ofentligt än så kan inte säga några namn!
Men ett STORT grattis till er!





Kommentarer
Postat av: kitty

ujag å prinsen borde fylla på samma dag! (;:

2009-03-21 @ 12:35:25
Postat av: Karolina

Men redan, han som var en lite pluttebebis nyss!

Nästa gång jag kommer upp tar jag med en födelsedagspresent och förväntar mig kaffe och Benjipussar :)

Kram

2009-03-21 @ 14:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0