Kväller

Den här dagen har gått riktigt fort!

Vi beställde flex bussen idag, tänte att vi skulle slippa gå upp på stan och stressa så Anna skulle hinna med sitt tåg.
12.07 skulle bussen komma.. men vi va 1 minut sena, stod där ute 12.08.. tvingade Samuel ringa upp och fråga vart dom tagit vägen, men tydligen hade dom vart där och tänkte inte åka tillbaka.. så de va bara att knata ner!
Riktigt drygt att köra vagnen, det samlas liksom snö på hjulen så man får ta tag i all sin kraft för att komma fram, så Anna fick hjälpa mig och pucha på den ett par ggr :)
Men vi kom i tid iaf! Tråkigt att hon åkte hem! Men till ludvikafesten lär hon komma.. då ska vi dit och lyssna på Lars kristers.. Annas idoler faktiskt :)

Efter vi vinkade av henne så tog vi bussen hem till mamma.
Träffade Carolina som va där,mycket trevligt!
Benjamin fick en tidig ett års present, en JÄTTE fin grön och vit servis, den va kanon fin.
Och Benjamin tackar så jätte mycket! :) VI ska ha många kafferep farmöver! :)

Sen åkte vi hem till Sanna och Idriz, grattade honom och fick kanon god tårta.
Benjamin tog 2 steg! Andra gången, första gången va det bara samuel som såg det! Men nu har alla vi andra med fått sett det.. de va som att hela rummet frös till is, sen blev det massa jubel! Haha... han börjar bli såstor min pojk :)

Sen åkte vi hem och åt kebab (Tack svärmor ;) )
Så kikade jag på robinsson på webben, eftersom jag missade det på tvn.
Det va dock lite trist att det första man såg när man kom in på sidan var vem som åkte ut.
Men avsnittet var jätte bra! Så kul att deörjar hända lite.
När Anna dök upp på rutan fick jag lite gådhud och blev tårögd, fick lite "moders stolthet" hahaha..
Sen gillade jag verkligen Jarmo, klockren :) "när vi skulle bära ner kistan så sket jag på mig" Haha.. han va härlig :)
Sen kom det riktigt tårfyllda ögon när jag såg Annas webb dagok när hon "pratade" teckenspråk till sin bror. Jag är så känslig.. :)

Nej nu ska jag lägga mig och läsa!





Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så sööööt min älsklings gumma :D pussa på benjamin jättemycket från mig!!!



Pusss

2009-03-29 @ 00:34:03
URL: http://annalundh.se
Postat av: Mäjlin

Va duktig han är=) Snart så springer han runt med världens fart ;-)



Kramar

2009-03-29 @ 12:07:04
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men så söt han är!..

Vad roligt, häftigt att du känner henne..

Jo allt ordnar sig tillslut i alla fall :( tack ^^

2009-03-29 @ 14:05:13
URL: http://jojjo85.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja men vad roligt.. Då är de extra kul då!..



Jo de säger att de gör de, hoppas på det..

Hur är de med er då?



Annars går de frammåt mycket jobb nu bara..

Kram

2009-03-29 @ 14:24:42
URL: http://jojjo85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0