mat

Håller på att fixa lite mat, det blir hamburgare med bröd ikväll!
Samuelär inne och Nattar prinsen, kok het är han så han fick alvedon igen, 39,3 låg tempen på igen.
Så 39,3    39,1     39,3.. Stackars min älskling! Lär nog ringa upp till barnavårdcentralen imorgon!
Dels för att han vart sjuk en bra bit över en månad (bortsett från veckan vi var utomlands) feber, hosta, snorig osv..
Måste ju ta slut snart! Och farmor/svärmor ligger hemma och knaprar pencelin nu, och vi var ju därförtvå dagar sen och hon blev sjuk igår. Så lika bra att kolla upp det.

Sen har Benjamin haft sönder min mobil, han har drägglat sönder den! =P Funkar inte ens att slå på:(
Men satte i mitt kort i Samuels mobil när jag skulle ut med hunden, och då ringde farmor/svärmor, så jag fick lite sällskappåvägen!

Nej nu är det dax att vända hamburgarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0