Oj

10 minuter efter att anna länkade mig på sin blogg står min statestik rakt upp!  :P     


Imorgon bitti får vi besök, av kusin Malin och Alicia
Ska bli jätte skoj :) Var ett bra tag sen nu :)
Kul för Benjamin, så får han leka av sig lite =)

Sen efter det så kommer Ida och Tindra hit och hälsar på oss :)

Och påkvällen ska vi hemtill Samuels syster therese som fyller hela 20 år!
Stort grattis till dig :)



Idag kom svärmor på besök, kul med främmande tycker jag!

Samuelär hos sin pappa och kollar på hocky och benjamin sover, och jag ska snart städa min gaderob..ser ut som en bomb landat där inne!

Ringde till Samuel för nån timme sen.. satt vid datorn, sen började huvudet domna bort å jag blev helt skakig i kroppen..
Trodde jag skulle ramla ihop och dö :S jätte läskigt var det..uch..  har en sån grym döds-ångest.
Tycker folk dör och blir mördade till höger och vänster. Är man rädd för att dö hela tiden kan man ju inte leva!


Nej kaffe och städa var det :)





Kommentarer
Postat av: Sanna

nu saknar jag mitt lyckorus! =(

2009-03-26 @ 11:04:49
URL: http://colorize.blogg.se/
Postat av: Mäjlin

Alicia hade en napp i handen som inte var hennes..haha..märkte det när vi kom hem. Tar med mig den nästa gång vi ses. Tack för en trevlig förmiddag, måste vi göra om snart tycker jag=)

2009-03-26 @ 12:03:48
URL: http://malinnordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0