Onsdag

Igår blev det en promenad hem till pappa igen.
Jag och Ida skulle kika lite på stan efter present åt honom först, så hon kom och mötte mig.
Sen gick vi till gallerian och tog en kaffe :) Benjamin va såå finklädd dagen till ära, julaftons kläderna kom på,
shorta fluga väst och finbyxor ;) ser ut som små miniatyr gubbar i sånna kläder, såhimla sött! :)
Hittade iaf en parfym till pappa.. Han ska ju få sen "riktiga" presnet nästa månad som alla vi barn ska lägga ihop till..
men man vill ju inte komma tomhän.
Sen hitta jag en tröja till Benjamin, men det blir att spara och slå in till födelsedagen :)
Fikade en stund vid pappa, och sen gick vi hem till mamma och hälsade på!
Där blev de ännu mer kaffe :) så tog hon hand om Benjamin medans jag låg i fotöljen och halvsov.
Så komma Sanna och Maria och hämtade upp oss, vidare till willys, där handlades det lite.
Men såg när jag kom hem att jag fått med mig Marias bananer och att mitt cappucino va borta..måste åkt ur när vi bar upp påsarna :(

Idag ska Samuel iväg till Linus med grabbarna på öl och spelkväll.
Så jag ska njuta av ensamheten =)
Men Sanna kommer hit efter jobbet så ska jag färja utväxten på henne :)

Ska ta oss till farmor / svärmor imorgon tänkte jag (om hon inte har nått planerat?)
Är så trött och slut idag med!
Benjamin har börjar vakna kl 07, annars sover han till halv nio, nio..=)



Tänker på dig bror! det kommergå bra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0