Söndag

Maten igår blev lyckad iaf ;) Till och med Benjamin åt den.
Vi satt och kikade på robinsson och pratade.
Svärmor/farmor ärså rolig.. vi satt och kikadepåkoer på datorn.. sen kom de fram massa kort på henne,såsäger hon "Men ser jag ut sådär? snälla ni måste ju hjälpa mig" Haha.. Bra knäpp:)
Sen gick dom vid 23 tiden, sådå gick jag och la mig.
Börjar lägga mig då, annars blir jag helt död dagen efter.

Vid 16 kommer Sanna hit :)
Så tänkte jag ta skjuss av henne när hon ska hem, så åker vi till Ida och dricker lite kaffe.
Så sover jag och Benjamin hos mormor/mamma inatt.
Ska upppå stan med Ida vid 12 också, så det blir närmare att gå där ifrån.


Benjamin tycker det är super-roligt att göra saker som kan inte få.
Han brukar krypa till gardinerna i vardagsrummet, sen drar han i dom så hela gardinstången vajjar.
Sen när man säger ajja bajja och reser sig för att gå mot honnom så as garvar han å sen springer han (kryper fort som attan) ifrån en å skrattar och skriker :)
Sen står han i våran säng och river bort bården på tapeten, å sen när han ser en i ögonbrån då kastar han sig så långt bakåt han kan och skrattar tills han kiknar! Å då kan man ju inte låta bli att skratta själv..så himla go min busunge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0