Tisdag

Sitter och väntar på att andra avenyn ska börja :)
Samuel tog just över Benjamin, han är lite knölig.. men det är inte konstigt, han har försökt bajsa sen igår.. uch va jobbigt det är med den där lilla magen!

Va till jobbet idag iaf :D så snart är man tillbaka igen :) Ska faktiskt bli riktigt kul :)

Sen knata jag ner till villgott där vi skulle möta upp Malin & Alicia, Tessa & Melvin.
Men självklart hittade malin en lapp om att det skulle vara stängt idag :P
Så typiskt! Men får ta det en annan dag :)
Vi åkte iaf hem till Malin ist, mkt trevligt det med! :)

När vi kom hem igen la jag mig på soffan och skulle kolla på 2½ men, han se kanske 1 minut sen tvärslocknade jag!
Sov säkert 2½ timme, men är lika trött nu för det!
Benjamin somnade också, så Samuel fick det lungt och skönt ett tag till =)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0