Måndag

Gokväll!
Gud va dagen har gått fort idag. Jag och Benji sov hemma hos mammsen igår,
så vi va ute på en långpromenad imorse med Rocky.. sen gick vi hem å Benji sov en stund, käkade, och sen gick jag ut med Rocky en vända till innan jag gick till jobbet!
Jobbade till åtta, sen gick jag till willys och köpte glamor tidningen, ville ha nått att läsa på vägen när jag gick hem..
lååång och tråkig väg, speciellt i regn, och självklart hade jag ballerina skor på mig!
Gick iaf hem för jag skulle hämta lite grejjor, sen kom Sanna och Benjamin och hämtade upp mig hemma,
så åkte vi hit till svärmors hus, jag och Sanna ska vara husvakt, för dom har dragit till cypern i en vecka!
Fusk :) Hoppas ni får de underbart där nere och bara fina dagar med massa sol!

Imorgon ska jag jobba igen! Men börjar inte förens kl 14 :)
Sen på onsdag är det kurs hus maria på gladjevagen.se.
Sen på Torsdag kommer gubben min hem igen, men åker redan på lördag igen.


Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Mäjlin

Va kul =) Då syns vi kanske på torsdag då=) Hör av dig om du får förhinder..

2009-05-19 @ 10:24:55
URL: http://malinnordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0