Torsdag!

Hej hej!
Idag har vi vart och fiskat i Lisjön (säfsen), vi hyrde båt där.
Tråkigt bara att det ÖS regnade, så det blev inte en sån lång tur,
men vi rodde iaf ut till en Ö, Rocky verkade ha det skönt iaf :) Roligare att åka dit en dag sen när det är sol.

Sen kom vi hem.. så har jag tvättat.
Hel gigantisk enorm tvätthög, uch att man ska sammla på sig sådär ist för att hålla efter! :P

Benjamin har blivit så stor!
Han går ju hela tiden, och har gjort det sen nån månad tillbaka.. han är jätte duktig att gå ute i skor, både på gräs och asfalt. Kan till och med gå ner för små backar :)
Väldigt bestämd är han också.. vill han ha något han inte får så kollar han på en med stora hund ögon, sen darrar läppen och det rullar stora krokodil tårar, sen så fort han får saken så glömer han bort det på en halv sek och är lika glad som vanligt :) gofisen min..

Imorgon ska jag försöka städa upp lite här hemma, väldig behövligt, sen ska ja fortsätta tvätta!
Hoppas på lite fint väder med!
Lördag söndag ska jag jobba. Får se om faster Sanna tar med Benji en vända ner på marknaden :)

Va på stan och kikade på lite kläder i tisdags,
Samuel köpte nån tröjja, sen handla vi lite nytt åt Benji.
Själv hittade jag ingenting jag ville ha! Eller jo, en ljusrosa tunika, men när samuel såg den frågade han om de va ett nattlinne, så då hängde jag tillbaka den :P Trökigt, tycker dom inte har nå fint alls i stan..
Sen tänkte jag ja skulle skicka efter från HM.. men då stog de typ " kommer i slutet på juli" .. och då är de ingen ide, för då är ju sommaren snart slut! Trööök =P
Får kika vidare.


Nej nu ska ja snoka i era bloggar! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0