Torsdag!

Det blir glest mellan uppdateringarna, men lovade Mathias att uppdatera så får väl göra det då ;)
Helgen som var va vi bortbjudna på grillat till Sanna & Idriz.. tror vi blev kvar där till 3 halv 4 på natten.. va supertrevligt,
och några (bla jag) blev väldrigt dragna :P

Sen har vi vart och hälsat på vid både mamma och svärmor. Flängt runt massor.
Igår va Mathias här med hans tjejkompis och hennes dotter, väldigt trevligt :)
Benjamin och Cornelia lekte några timmar, och när dom gick sen så tvär slocknade Benjamin bara dom hade stängt dörren!

Idag har jag städat, väldigt behövligt!
Plockat, dammat, tvättat, dammsugit och torkat golv..Så nu är de rent och skönt igen :)
Tänt lite doft ljus från party light i rummen så de luktar redan gott också! Coccos ;)

Imorgon ska jag jobba :) Ska vara på den andra avdelningen, hoppas de går bra, va så himla längen sen ja va där.
Men ska bli kanon kul :) Hoppas Linda jobbar ^^,

Idag kommer Samuel hem!, och imorgon ska Maria från http://www.gladjevagen.se/ komma och prata med Rocky!
Ska bli väldigt spännande :) Synd att jag inte kan vara med!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va kul att du får jobba!

2009-05-07 @ 14:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0