Fredag

Fredag idag.
Och självklart lite Idol-mys. Blev verkligen paff att Eddie hängde löst, va helt säker på att Rabi skulle göra det.
Men rätt åkte tycker jag.

Idag har vi plockat lite mer inför flytten, Samuel har skruvat ner lite hyllor och så.
Sen så har vi vart och kikat på huset igen, och dom va här och kollade på lägenheten. 
Ska bli helt underbart att flytta, och det är så himla fint :)

Så har vi beställt ett nytt köksbord idag också, and i love it! :)
Nu har vi ju ett med fyra stolar bara, och det blir på tok för fjuttigt där, för köket är så stort.



Sen va jag på syn undersökningen idag, så nu har jag valt ut ett par glasögon som jag ska gå och hämta ut på torsdag! Så får vi skicka in papperna om körkortstillståndet äntligen :P

I morgon vid 12 kommer Sanna och hämtar upp mig och Benjamin+ svärmor, vi ska på stan och kolla på Laban :D
Det kommer nog bli jätte spännande, tycker det är roligt att dom har lite sånna saker för sig .. det var ju inte länge sen pippi och tjuvarna va där :)
Sen ska vi göra en Jul-ride, rusta, Dollar och Nisses, haha :)
Ska inhandla lite julsaker.. och en svart lykta hoppas jag på att hitta.

Idag somnade Benjamin riktigt sent :O
Han brukar tvär-decka kl 19-20 på kvällarna.. nu va han vaken till 22 och super arg, han skulle då inte sova.. men till slut somnade han iaf.. älskade barn!

Ska bli så kul den här vintern, nu när han är äldre.. gud va vi ska åka pulka!
Sen kan han va med och baka pepparkakor och göra pepparkakshus, sen lite "julpyssel".. mys mys mys <3
På dagis har dom höst fest på onsdag :) Sen så skulle som ha jul pyssel kring 1 andvent... ska bli jätte roligt att få gå på :) Men tyvärr blir det inge lucia firande då hela förskolan ska flytta :(
Vi får nöja oss med att kolla på det på nyhetsmorgon, sen i kyrkan.. och så får Benjamin får vara en sjärngosse hemma endå ;)

Fick föressten en jätte gullig kommentar på mitt senaste inlägg från en tjej, Tack sånt värmer! :)



Dom här jul gardinerna från jotex måste jag ha till köket! :)




Och en avslutande bild på killen i mitt liv :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0