Hela veckan

Sånna här höst kvällar är ju nästan underbara.
Regn och rusk ute, så får man sitta inne och mysa med tända ljus, och en kopp cappucino.

Veckan som varit så har Benjamin vart på dagis!
Det är så roligt när man kommer dit och barnen springer ut och ropar Benjamin Benjamin kom kom :P
I fredags fick jag inte ens ta av honom ytterkläderna, han kutade bara rakt in när jag öppnade dörren!
Och när man kommer och ska hämta honom brukar det altid var anått litet barn som skriker Benjamin din mamma här :)
I Fredags hade dom även haft måltidens dag, taccobuffe och glass med strössel hade dom fått.. och det kan jag tro uppskattades av herren här hemma!

Efter dagis i tisdags så gick jag och Benjamin hem och packade lite, sen knatade vi iväg till Emil och Jenny där vi skulle tillbringa natten. Benjamin och Emil leker så himla bra ihop, så det är jätte kul.
Mänjamää säger emil till Benjamin, och Memii det är Emil det.
Dom blev jätte glada när dom såg varandra och busade som bara det.
Jenny hade bäddat ut bäddsoffan i Emils rum, en sån som ligger på golvet, där hoppas dom två runt som tokar och tjöt av skratt!
Jenny lagade kanon god mat, och jag verkligen åt tills jag tjippade efter luft :P En gryta på fläskfile, grönsaker och äpple typ. Sen intog vi soffan och en massa godis :P

I går så var jag på MVC, fick skjuss dit av Mia.. hon hade tiddär kl 10 (trodde hon) och jag 10.30.. väldigt snällt att jag fick åka med :)
När vi kom dit så satt vi oss och väntade.. sen kollade Mia på sin lapp och såg då att hon inte hade tid förens kl 11 :P Men tiden gick fort :)
Bebis hjärtljud låg på 158. Hade gått upp 3 kilo sen inskrivningen.. Sen tog dom Nya PKU prov sen ett rör. Det Jag fick tillbaka låg bra till, men dom vill ta 3 st och är alla bra behöver jag inte ta fler. När vi lämnade lasarettet efter typ 2½ timme så åkte vi förbi mc dondals och lunchade. Jätte trevligt. Var riktigt länge sen vi sågs :)

I går så åkte jag och Benjamin till mamma/mormor.. Jag och Ida gick på en föreläsning om självkännsla.. det var faktiskt riktigt kul, och hon sa väldigt mycket tänkvärda saker.
I morse så gick jag förbi Ida en vända på kaffe och bulle :) Sen härjade jag och Benjamin vid mamma en stund till innan vi åkte hem.. Riktigt bus väder.. regnade och blåste som bara den.. så både jag och Benjamin kröp ner under täcket i soffan när vi kom in!

I morgon kommer Jenny och Emil hit och Busar på morgonen :)
Sen så ska jag, benny och Sanna hem till svärmor/farmor och fika!

Ja det var väl min vecka! Dax att inta soffan! :)


Kommentarer
Postat av: ida

Ska vi ta med Tindra & Benjamin & luncha på Mcdonals nån dag ? :)

2009-10-17 @ 16:05:28
URL: http://meida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0