Måndag!

Nu sover Benjamin middag! Passar på att njuta av en kopp cappucino i lugnen innan jag ska ta tag i de andra som lär fixas.. tex min själv :P Idag har det vart en slö dag hittils.. plockat lite och lagat mat, kycklingrisotto.. det tyckte Benjamin om!

Igår packade jag ännu en kartong med prylar, ljuslykor och lite sånt. Så om ni kommer hem hit och tycket det ser tomt ut så vet ni varför! Ska nog tvätta upp prydnadskuddar och filtar idag och packa undan också. Det är faktiskt inte så lång tid kvar!

Samuel kommer ju hem ni på onsdag, åker på söndag igen.. sen blir han borta länge igen.. vecka + helg + vecka.. sen kommer han hem till helgen, och det är den helgen vi ska flytta på.. så jag får börja redan nu, annars blir det nog bra stressigt sen.

Vid tre tiden så kommer Sanna och hämtar upp oss, då ska vi åka upp till lyviksberget och kika runt lite! Sen ska jag och Benjamin till svärmor, där vi som sagt ska sova idag. Så är det dagis för Benjamin i morgon, det kommer han nog tycka är riktigt kul!:)

Nå felpå min blogg så kan inte lägga in bilder eller nå :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0