Shopping!

Idag blev det en shopping-dag. Och det kan jag ju inte klaga på direkt ;)
Blev en tur till borlänge.
Benjamin fick en vinterjacka, termobyxor, vinterskor, fleesbyxor och vintervantar.
Samuel köpte sig ett par jeans, en tröja, bälte och ett par nya skor..
VÄLDIGT VÄLBEHÖVLIGT kan jag då tala om :P
Dom gammla tvingade jag han att kasta i sopen så fort han lämnat butiken!!
Jag hittade lite bland mamma kläderna inne på HM :) Ett par svarta Mys byxor, ett rosa linne och en svart kofta, sen en dragkedströja. Galet sköna kläder! :)
Sen hittade jag en ljus rosa hello kitty body med lite spets som jag blev tok kär i, så det va bara tvungen att följa med hem :) Men det blir det enda tjej plagget jag köper innan förlossningen :)
Man vågar ju inte gå och shoppa loss på en massa rosa saker, för tänk om det skulle titta ut en liten pojke iaf :) Man kan ju aldrig vara 100!

På vägen hem stannade vi vid Jysk och fyndade :D
Vi va ute efter nya täcken och kuddar, dom hade kampanjpris på det vi köpte.. så täckerna skulle igentligen kosta 1000 kr st, vi fick dom för 500 kr st, lika kuddarna, skulle kosta 300 st å vi fick dom för 150 kr st.. så ja må då säga att jag är riktigt nöjd över våra fynd.. kommer nog bli svårt att ta sig upp ur sängen! :P 5 års garant fick vi dessutom.. ska se till att de pajjar efter 4½ år! ;)


När vi kom hem blev de en tripp till svärmor innan vi åkte iväg och storhandlade.. välbehövligt det med :)
Så nu ekar det inte längre i kyl och frys på videvägen!


Nej dax att krypa till kojs!! =) Nattii

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kul och shoppa!! :D

2009-10-09 @ 19:17:45
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/
Postat av: Isabelle & Nova

Lovely med lite shopping! :)

Skönt att ni tänker på mig, jag ser verkligen fram emot att få sova med nya täcken och kuddar när jag kommer ;)



Puss!

2009-10-09 @ 22:58:38
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0