Erbjudande!

Gick in på min systers blogg och fick se ett kul erbjudande ! :)
Det är nämligen så att hos Fuji så får du göra en fotobok helt gratis :) Det enda du behöver göra är att skriva ett inlägg på din blogg/hemsida om just det hära på minst 100 ord sen är det klart! :) Hihi. Hur bra som helst va? Priset för denna bok är annars 344:- och jag skriver ju absolut hellre ett inlägg och får den gratis :) Jag har en massa bilder som ligger på datorn som jag gärna vill göra någonting av, så detta kunde ju inte ha kunnat komma lägligare! :) Är så himla kass på att framkalla kort! Så denna bok blir ju helt klart en med en massa fina bilder på Benjamin! Najs najs. Så ni som har bloggar får gå in och passa på :) Är nog en väldigt rolig sak att få i julklapp annars!


Kommentarer
Postat av: Isabelle & Nova

Damn it! jag som precis fick min på min posten för en vecka sedan, gratis hade ju inte vart fel ;)



Puss, kram & godnatt!

2009-09-17 @ 01:44:03
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0