Rekord

Samuel är i borlänge/falun och jobbar denna vecka med.
Sen blir det sundsvall(?) igen, ända tills i december!
Idag slog han iaf rekod, han somnade kvart i åtta.
Han skulle natta Benjamin, och jag skulle absolut väcka honom om han somnade, för han hade massor att göra.
Men har försökt ett par gånger nu, så har gett upp :P Han är omöjlig att väcka.. både kvällar och mornar :P


Och idag när jag var ute med Benjamin & Olivia, och vi skulle gå in så röck jag av hela handtaget på altandörren,
stod minst en timme och försökte få ihop alla delar så jag skulle kunna stänga dörren!
Benjamin skrek & Olivia skrek, blev yberstressad och galen på dendär dörren, det flög nog saker omkring mig!
Tillslut skruvade jag fast en skruv i dörren så ja kunde dra igen den och tog bara den där pinnen och vred med!
Wihoo fick den stängd.
Sen kom Jenny hit och satte i handtaget igen, vipps så kunka det.. typiskt va?
Skruvarna fattas fortfarande men får ringa vaktis i veckan.. dom flög nog ut på gräsmattan =P

När Jenny & Emil kom blev det lite kaffe & så fick barnen leka ute.
















Kommentarer
Postat av: Hanna

finns på alla apotek, de är den ljusgröna o de är pipetter, inte spray. dom är från 2 månader-7 månader, sen är de SAMMA nezeril fast på sprayflaska från 7 månader..men de är samma innehåll som i pipetterna så jag brukar använda den sprayen på kerstin. Pratade till o med me en läkare när M va 2 veckor o behövde nezeril, den läkaren sa att man kunde använda nezerilen i två veckor innan man va tvungen att trappa ner..o då va Maya bara två veckor gammal..

2010-04-26 @ 21:15:22
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja fråga bara efter nezeril, i pipetter, ljusgrön förpackning. så fina bilder, dom e sockersöta era barn :-)

2010-04-26 @ 21:35:31
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej!

Ja, det är inte roligt. Men imorse när jag vakna så satt han här nere i soffan hehe Han hade inte åkt iväg.



Var in och på din blogg igår och läste om handtaget ;) Skulle nog göra samma sak x) Kram

2010-04-27 @ 09:08:37
URL: http://lisasooofia.blogg.se/
Postat av: Lisa

Aa, det tror jag nog. Han har köpt husvagn och vill inte åka ibäg fören han har den. Inge skönt att sova i bilen ;)

En så länge är ju Rikard ganska nära, avesta. Men sen ska han förmodligen till stlhm :/ Det blir en bit då.



Villgott, det vet jag inte ens vad det är för ett ställe :)

2010-04-27 @ 10:20:54
URL: http://lisasooofia.blogg.se/
Postat av: Jasmine

du måste vara stolt som har så fina barn! Vill du träffas någon dag snart? :)

2010-04-27 @ 14:10:32
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0