Tisdag

Gokväll bloggen!

Idag har vart en riktigt härlig dag.
Barnen vaknade vid halv nio, då gick vi upp & gjorde oss klara.. Benjamin kikade på pippi & ville kramas en stund.
Sen klädde vi på oss & gick ut och lekte på bakgården, va så himla varmt och skönt ute! Nu vill jag ha sommar :)
Sen när han tröttnat på det så gick vi upp till lekparken, riktigt kul tyckte han :P
Han tvinga upp mig i ruchekanan tusen ggr, och var enda gång slog jag i huvudet i stången både upp för trappen & till kanan, varför har dom sånna för?
Sen satt vi i sandlådan och bygde miljoner hus han skulle riva, va tävkt i sand kan ja lova, från fötter till hår.. men de va kul :)
På vägen hem så stanna han vid en brun säker 15 min och kollade på vattnet som ran ner i den, JÄTTE spännande tyckte Benny :P
Så blev det hem & laga mat, så sov barnen middagslur!
Så kom Linda, Milton & Vincent på besök, jättetrevligt :)
Barnen lekte och vi drack kaffe.. så gick vi ut på gården så fick dom leka ute.. trevligt och mysigt :)
Lagomt tills dom åkte började det små regna så då gick vi in. Laga lite käk tills karln kom hem :)


I morgon så åker jag och barnen med Samuel in till stan vid sex då han ska till jobbet, hoppar av vid mammsen.
Sen vid tio ska jag möta camilla & ville vid statsparken vid 10. Funderar på om Olivia ska få vara hemma vid mamma då, kan nog vara kul för Benjamin att få ha mig för sig själv ibland också! Komma iväg bara vi!
Och om det blir fint väder blir vi nog ute på gården vid mamma tills Samuel har slutat & hämtar upp oss!

Känns som det blev mycket Och och och sen sen sen i denna text.. men men :)


Finaste kille i heela världen!


Och världens finaste flicka!

Kommentarer
Postat av: sanna

världens finaste brosbarn! <3

2010-04-27 @ 22:50:17
URL: http://colorize.blogg.se/
Postat av: Hanna

mäh va knäppt! dom finns på apoteket i stan iaf, där har jag köpt flera ggr, i en ljusgrön avlång ask. Det står framme bland alla andra nässprayer...

2010-04-28 @ 22:04:23
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0