5 Januari

Igår blev det inte mycket sömn. Benjamin sov hos mamma/mormor igår, eftersom vi skulle vara i falun kl nio.. men när han va borta så passade jag på att storstäda huset och dunkade shakira nta skiva och fixa en massa.. och samuel satt och lekte med nå nytt musik pogram. Så när kl var 5 gick vi och la oss, och upp kl 7!

När vi kom till falun så fick vi kolla på lilla skrutt.. och moderkakanlåg fortfarande förlångt ner, och bebis på tvären,så det fanns inget annat att göra en snitt! Men det var ju förberedda på.
Så sa hon att jaha då ska vi leta en tid till er nästa vecka då, och både jag och Samuel höll på att ag ramla av stolen!
Nästa vecka känndes lite väl tidigt :P Men som tur va hade dom ingen tid förens Måndatg den 18 e :)
Känns endå rätt häftit att faktiskt veta när lillen ska komma :) även om man nästan längtat efter verkarnaoch allt.
Men man blir ju en erfarenhet rikare.. det komer nog gå jätte bra. Den 15:e skulle vi upp dit och träffa narkosläkare och lite folk.. dom ska väl berätta hur det går till kan jag tro.

Och jag som sa att jag skulle inte köpa nå massa kläder förens efter Bebis hade kommit,
även om dom sagt tjej är de ju inte 100 % säkert..
Men det är 3 st läkare som sagt de nu :P först på rutin ultraljudet, sen på återbesöket efter 1 blödningen, sen vid andra blödningen.. så vi har faktiskt köpt en massasöta tjejkläder och klääningar :P
Men självklart är man berädd på att det kan komma en liten kille endå.. och det spelar absolut ingen roll,
är ju mitt barn och skulleälska det precis lika mkt om de så va femkönat!

Sen närman vet när bebis ska komma känns de skönt att man kan tvätta i lugn å ro och packa de man ska ha i väskan å se till att man inte glömmer en massa :P
Benjamin ska få vara hos svärmor/farmor och faffa Jöjje tills vi fårkomma hem igen.
Läser man verkar det som de flesta stannar mellan 2-4 dagar efter planerat snitt.

När vi kom hem från Falun efter 11 så va ja så tröttså ja gick å la mig å sov till 15,
sen kom JEnny och Emil hit och lekte med oss! När Jag sa att nu kommer Emil så sprang Benjamin runt och klappa händerna och dansade och skrek emiii emiii emiii :) Väldens goaste unge <3
Jag färjade Jennys underhår brunt, och det blev så himla fint, så nu är jag också kanon sugen på att göra det!
Funderar på att göra underhåret ljusbrunt på torsdag, får se om ja vågar..? 

Såhär tjusig blev iaf Jenny :) 

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Kommer du ihåg vad vi sa? Om jag någon gång skulle bli sugen att färga håret ljust skulle du säga till mig och om du ville ha de brunt skulle jag säga till dig ;) du kommer bara ångra dig ;) Puss

2010-01-06 @ 10:21:03
URL: http://colorize.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kikar in :)

Hoppas att allt är bra med er.

God fortsättning på de nya åretb ;)

2010-01-06 @ 10:53:41
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0