Måndag

ligger i sängen och tänkte precis sova, men det va nyss någon som röck i dörrhandtaget.. skitläskigt.
Gick dit och kollade med kitty i telefonen men såg inget.. så förhoppningsvis var det bara en katt eller något.. uch man blir ju rätt skakis :/

Idag har jag och barnen träffat faster Sanna..vi åkte ner till stan och fixade inloggning till mitt konto på ludvikahem så jag skulle kunna söka lite lägenheter,
har sökt tre stycken nu, och en minut efter jag sökt en fick jag ett mail om erbjudande.. så den måste ha gått ut precis!.. men det var 4 st  till som sökt den, men tänkte iaf boka en visning. Sen ringa till farstukvisten å höra, skulle gjort det idag men hade glömt min mobil vid maria!

Är galet trött idag, gått in i dörrpostar, försökt stoppa in napp i munnen på barnen fast dom redan hade, sprang runt och letade efter locket till olivias mago pure som jag redan hade satt på osv osv.. :P
Hon har inte alls vart nöjd idag.. om jag försökt sätta henne i gåstolen, hoppgungan eller va på golvet har hon skrikigt så hon nästan kräkts och blivit helt hysterisk så fort hon inte såg mig och fick 100 procent uppmärksamhet.
Så att bada benny va ett riktigt skrik-kalas, på den lilla tiden jag satte henne i gåstolen för att tvätta hans hår hade hon skrikigt sig blöt av svett.. lilla skruttan.. man vet inte alls vart man ska ta vägen när dom blir sådär.

I morgon ska jag faster Sanna & Barnen åka ut till gammelmormor Maj i hennes stuga, så får Benjamin kolla på lite kossor.. det tycker han verkligen om :)
Sen på onsdag så kommer Linda, Milton & Vincent på besök,
på torsdag så ska jag slinga håret, och på fredag så ska jag ut på krogen faktiskt :O
Sen nästa vecka så åker jag och barnen iväg.. kul att ha lite att se fram emot :)

Sen tror jag jag ska börja packa lite smått.. sånna saker som man endå inte använder, gå igenom saker ute i förrådet med.

Uch nu lät de som nån stod å visslade utanför vårt sovrumsfönster.. :/ Nej fy fasen det är stunder som dessa man borde ha en karl :P






Finaste ungarna i världen!

Are you happy now with all the choices you've made?
Are there times in life when you know you should've stayed?
Did you compromise and then realize the price was too much to pay?
Winners and losers, which one will you be today?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0