Tisdag

Idag har det vart en riktigt bra dag!
Linda, Milton & Vincent kom hit på besök.. vi satt ute på gården och drack kaffe medans barnen lekte!

Så håller jag på att pottträna Benjamin.. går riktigt bra faktiskt, han är duktig.
3e dagen nu.. hänt lite olyckor nmen det är sånt som händer.
Han har bara haft blöja när han sover & åker bil

Nu på kvällsingen så va Benjamin med Malin, Kitty & Lossan och badade,
sånna stunder man får passa på att bara vara!


På torsdag så ska Olivia till Uppsala.
Samuel ska va borta i två veckor så han kan inte följa med, så tar med mig svärmor i stället.. tar tåket ner.
Nån som vet om det är långt till sjukhuset från stationen?
Denna gången blir det bara en vända över dagen..
Träffa läkarna & dietisterna.. blir nog lite smakportions prat, sen fixa intyg om hennes mat som vi måste ha när vi åker till grekland.. ska bli så härligt.. två månader kvar, blir borta i två veckor!
Sen skulle ja ta nå blodprov på henne i nått rör.. eller inte jag men nån på vårdcentralen.. men har ring dit 3 gånger och så säger dom att vi ringer upp dig bla bla i eftermiddag lägg på luren typ.. men dom har inte ringt inte.. säkert massa sommarvikarier.. drygt i alla fall.. har fler tider jag måste boka.. bland annat blodprovet som jag ska skicka till tobias registret.


När jag jämför dom här korten tycker jag nog jag passar bättre i mörkt hår!

  



Lite kort på barnen från idag!

        


Kommentarer
Postat av: Jasmine

så fina barn du har!

2010-07-07 @ 10:51:15
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/
Postat av: Emmmmma

Hej bruttan:) hur gick det i Uppsala? Hittade ni ifrån stationen till sjukhuset? Du kunde ju frågat mig om väg beskrivning, jag har ju nyss varit uppsala bo i ett par veckor:) Hoppas allt är bra med hela familjen. Hälsa svärmor:) kram kram Emma

2010-07-08 @ 22:20:43
URL: http://emmalouisebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0