jag vill måla!

Nu sover min älskade plutt :)
Samuel och Maria har åkt iväg till djursjukhuset med Miffan, dom tror hon har blivit påkörd eller att någon har sparkat på henne, käken va helt sne och tungan hänger tanför.. väntar på att han ska ringa och uppdatera mig om hur det gått, stackars liten :(

Nu är jag så sugen på att måla!! men inte har jag någon vit färg heller, ska måla om lite saker här hemma,
så väntar vi fortfarande på svar om tapetseringen, så hör dom inte av sig imorgon får vi ringa..
vill börja göra iordning lite nu!
Setat och kikat på www.blaelefant.se, dom hade så fina saker jag vill köpa till benjis rum! :)


Nejdu nu ska jag nog fortsätta plocka lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0