Onsdag

Idag hämtade vi ut Benjamin och Samuels pass :) Hehe gud va söt Benjamin blev :)
Sen ser det ut som han har mörkt hår på kortet, fast han är blond.. världens finaste !

Samuel, Benjamin och Rocky ligger inne och sover.. jag hat städat och tvättat..väldigt behövligt, blir skitit och rörit på en dag!
Ska snart väcka karn min tänte jag, skicka iväg honnom och köpa nya gardiner till köket!
Har ju bytt ut löparen till en svart, sen tagit den gråamattanfrån köpet till hallen, och satt in en svart och vit i köket ist..
sen har jag ju gråa och vita gardinerdär inne, men nu vill jag ha svarta :P ser lite konstigt ut annars!


Jade va ju en väldigt händelserik dag som vanligt! :)



Nu är det bara 6 dagar kvar tills vi åker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0