1 oktober!

Dax att blogga lite igen då!

Här har de inte hänt så mycket utanför det vanliga. Benjamin går på dagis och trivs som finsken i vattnet, han tycker det är super roligt, så det är kul :)

Vi har även haft Linda och Milton på besök här i veckan, väldigt trevligt. Det blir verkligen att man ses på tok för sällan. Hon fick låna mitt Angel sound så hon kan lyssna på hennes bebis hjärta. Jag har ju inget behov av den längre då jag känner vildingen så gott som hela dagarna!

Imorgon får vi fin besök av Emma också, så det ser vi fram emot :) Efter det så blir det att kila nerpå stan en vända och göra syn undersökning + ta en fika med svärmor och möta upp Lotta så vi kan hämta ut våra fejk Uggs :P

Jag och Benjamin sov hos svärmor/farmor i går tills idag, så jag har passat på att måla lite :) 2 säng bord, det blir kanon snyggt. Sen även målat sista lagret på Benjamins säng.. antik vitt blir allt.

Så idag gick vi nere på stan en sväng.. va in till Marcus salong så ja va tvungen att köpa värme skyddet han använde då jag var där. Kanon bra var det och verkar det! Svärmor hitta sig en inackning. Sen fick de bli vantar till Benji.

Va iväg med Sanna på en lite shopping vända i tisdags också. Blev lite små prylar till den nya lyan. Blir vitt och lila i sovrummet, sen vinrött, silver och mörkt trä i vardagsrummet han jag bestämt :P Så beställde kanon fina gardiner igår :) En månad kvar nu, men det går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0