Sjuk


Uch det här va ett riktigt jobbigt virus..
första halsont, sen feber, muskelvärk, hosta, halsont, verk i hela kroppen osv..
sen blir de bättre en dag, går så klart ut en sväng då.. inge bra gjort.
Vaknade säkert 4 ggr i natt av att jag hade sjukt ont i halsen och fick knappt någon luft..
tacka vet jag nässprayen! .. sen upprepa det sig!
Idag har jag huvudverk, ont i bihålorna, snorig/tät i näsan och hals ont.. JIPPI, nu får det ge med sig nu orkar jag inge mer!! Man uppskattar aldrig när man är frisk .

Benjamin är också sjuk, först fick han ju ögoninflamation, men de är bättre nu bara lite kvar.
Sen är han snorig.. sen har han fått utslag som kommer och går.. 3e dagen nu, det är som röda rodnader med små vita typ blåsor i.. men sen kan dom försvinna hux flux och sitta på helt andra ställen :S Mysko.

Samuel är också förkyld.

Men bebis i magen verkar må bra :)
Mysigt att känna sparkarna, känns som bäst på kvällarna när man ska sova :)


Nej nu ska jag tycka synd om mig lite!! Bajj



Tjockismagen vecka 20

Gick in i vecka 22 idag frästen :)
Tiden går så fort men endå då sakta



Kommentarer
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohol .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra!

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-19 @ 22:15:10
Postat av: Isabelle & Nova

Vilken UNDERBAR bild!! krya på dig och er väldans snabbt nu tycker jag så vi kan ha våra midnight telefonsamtal ;)

Kanon att bebis mår fint i allafall, när hon är född kan du ge dig rackarns på att jag vålgästar er och gosar bebis! hoppas jag är välkommen ;)

Puss & kram

2009-09-20 @ 13:03:20
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0