Skräck

Idag när Benjamin sov middag skulle jag gå in och väcka honom för vi skulle åka in till stan och träffa Ida, Tindra och Laine så öppnar jag sovrummsdörren, det var halvmörkt i rummet, så kollar jag på Benjamin och han ligger med ansiktet ner mot kudden så man ser bara ena sidan av hans kind, och den ser helt blå marmorerad ut.
Jag skrek högre en jag ens viste att jag kunde, ja trodde han va död! Så jag sprang fram och slet upp han ur sängen, så kollar han på mig med trötta ögon och säger mammaa.. så ser jag att det "bara" är näsblod, över hela sängen å hela hans ansikte. Sen kom värdens chock så jag satt bara och blå höll honom skakade som en tok med en puls på 580 och sen börjar jag störtböla! De va de västa jag vart med om i HELA mitt liv, har aldrig någonsin känt sån skräck, de va fruktansvärt!! Sen kollade han mig i ögonen och tog sin snutte filt och torkade bort mina tårar och sa "mamma glad" ÄLSKADE BARN! Finns verkligen inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar dig!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

usch!!! ingen rolig upplevelse, den värsta mardrömmen man kan tänka sig! du har sån fin liten kille så...=)

2010-02-11 @ 12:36:27
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0