God Jul :)

Människor är invecklade varelser.
Å ena sidan kan de visa otrolig barmhärtighet,
men å andra sidan kan de bedra varandra på det mest lömska sätt.
Det är en ständig kamp som rasar inom oss,
mellan våra bättre sidor och våra inre demoners frestelser.
Och ibland är det enda som kan bekämpa mörkret...
...medlidandets ljus.

Tänk att det är jul redan!! tycker det har gått så himla fort.. vet inte riktigt vart tiden tar vägen :)
Idag har jag och sambon spelat Bingototto, är en såndär ful vana vi fått, haha.. äh det är iaf något att göra!
Fast än har vi inte haft turen på våran sida och vunnit ;)

Annars har jag köpt klart sista klapparna, kom på sen när jag kommit hem att jag inte köpt något till farmor&farfar, sen fick de bli en till klapp till storesyster!

Var och bytte julklappar igår också, först kom älsklingens syster och hennes karl hit! vi käkade taccos och fikade lite.. fick 6st cocacola glas, en jätte fin ljuslykta jag velat ha länge (vit och rosa, så väntar bara på att julstöket ska bort så ska jag plocka fram den) sen Leilas kokbok :D (älskar hennes pogram) så de va superkul :)

Sen var jag hem till I, hennes mama och hennes mammas nya karl var där, och lilla systern! vi fikade också och bytte julklappar! Fick nya rosa drinkglas och snappsglas (mina gick sönder när alla hyllor i vetrinskåpet rasade ihop) så då blev jag jätte glad :) och sen ett par supersöta byxer åt bebisen och 2 par strumpor åt den :)
Rocky (vovven) följde också med, och självklart pissade han ner hennes matta :) hehe busen..

Nu håller jag på och laga jul mat! blev väldig sent :p Har gjort en Jansson, sen håller jag på med en jansson utan fisk (potatisgratäng kan man väl kalla det då? ;) eftersom brorsan och hans sambo är vegitarianer! och så kokar jag ägg, ska göra ägg halvor!

image25
Min Underbara bebis :)
image26
v.26 (25 + 0 )

Kommentarer
Postat av: emma

men gud va söt hund.
när är bebisen beräknad;)

2008-01-30 @ 19:31:02
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0