Döden och Livet.



Kanske är det så att vissa människor inte är menade att finnas i våra liv för alltid.
De är liksom bara på genomresa.
De kanske klarar av det de ska uträtta i livet på kortare tid än vi andra.
De behöver inte hålla sig kvar i hundra år för att det ska bli bra.
De lär sig snabbt.
Det är som om vissa människor bara dyker upp i  våra liv för att ge oss någonting,
en gåva, en välsignelse,
en läxa vi behöver lära oss, och det var bara därför de kom hit.
Alla som gått vidare har lärt dig någonting,
det slår jag vad om.
Om kärlek och givmildhet, om att bry sig om någon.
Det var deras gåva till dig.
Dem lärde dig det, och sedan gav de sig av.
Längre en så kanske de inte behövde stanna.
De gav dig gåvan, och sedan kunde de vandra vidare.
Men deras gåva har du kvar för alltid
.



Imorgon kommer Älsklingen äntligen hem, men självklart ska jag jobba under helgen han är hemma, tråkigt.
Men ska bli skönt att slippa sommna själv ännu fler nätter! :)

Har vart hemma hos föräldrarna hela dagen idag, segat och kollat på tv med mamma.
Kikade på "akademin för det okända" och käkade varma mackor ^^, .. både jag och mammsen är smått galna i sånadär pogram, kanske för att båda tror stenhårt på det!
Självklart tror jag att det finns mycket bluff, och folk som bara vill tjäna pengar,
men jag tror också att det finns några få av oss som verkligen kan prata med andar.
Som tex på "det okända" minns att jag kollade på något pogram med Terry Evans
tror det var någon morfar som han fick kontakt med, och han kunde precis i detalj berätta allt hon hade sagt när hon hade pratat med honom efter han gått bort. Lite läskigt..
Visst finns det folk man gärna skulle vela ha kontakt med om man kunde.. tex Morfar som dog för snart två år sedan, eller våran underbara granne och nära vän till familjen som nydligen gick bort
efter att ha kämpat mot canser tre ggr, och vunnit alla gångerna,
men efter att strålbehandling var hennes imunförsvar så dåligt, hon fick hjärninflamation och låg på lassarettet i koma i månader.. men man tänkte aldrig på att hon kunde gå bort,
hon hade ju vart så stark och klarat allt annat, så man tog förgivet att det skulle gå bra även denna gång.
Men det var någon annan som hade en annan plan för henne.. men hon kommer alltid finnas kvar i våra hjärtan, hon var en underbar människa på alla sätt och vis.
När ett liv slocknar så föds ett nytt.


image12
         Louis Vuitton skötväska  Supersöt nappflaska  Dress samt skor från Baby Dior



image13
                 
Nappflaskor, Napp och tröja, allt från baby dior.



 


Nu har dom ARTISTJAKTEN på efterfesten, så Lovade min käre vän (som är ex till killen i fråga) att göra lite reklam för honnom och sprida vidare.

http://efterfesten.com/popups/artistjakten/index.html


Rösta på Moras JOEL FRANZEN!!

RÖSTA och sedan Sprid detta vidare till alla jävla people du känner!!

Lovar och svär att låten är värd att lyssna på, han är riktigt riktigt grym.




 


Kommentarer
Postat av: A

Guu va jag också längtar tills lillen kommer :D hihihih känns nästan som mitt barn å! HAhaa

2007-11-14 @ 23:43:17
URL: http://mizzsunshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0