Lite julkännsla tack!

Det finns inget mer bedrägligt än ett leende...
Ingen vet bättre än de männsiskorna som gömmer sig bakom dem..
En del visar tänderna som en artig varning mot deras fiender..
En del håller upp fina fasader för att hindra tårarna att trilla..
Andra använder fåniga grimaser för att dölja sin rädsla..
Men sen finns det leenden som faktiskt är äkta..
Det är leendet hos en person som vet att hans bekymmer snart är ur världen.





Nu har älsklingen åkt till jobbet igen, så nu är man ensam tills på på torsdag.
När jag kom hem från jobbet i Lördags så hade han lagat mat och tänt ljus tills jag kom hem,
sånt som gör en glad verkligen :) oväntade små chester.
                                                                                                                         image14 







Har fått sån halsbränna,  aldrig haft det förut, riktigt jobbigt.
Kan inte sova på nätterna, villket resulterar i att jag är trött och halvdöd på jobbet..
Ska också kolla upp om jag har järnbrist.. är konstant trött.
Somnade efter jobbet kl 18 ungefär och vaknade 21, var vaken till ca 04, somnade om och vaknade 07,
var vaken till 10 ungefär och somnade om till 12, och så håller det på.
Trött, anfådd och hjärtklappning också, stod att det var tecken på järnbrist,
så känns som det inte är någon tvekan om saken.
Fick några bra tips av Linda iaf, så blir att shoppa loss på apoteket snart.


I helgen kommer Sanna hit, vi ska baka pepparkakor :)
Vill få in lite av julkännslan.. Har köpt glögg också, så imorgon kommer ida hit och dricker det.
Blir att tänka på (angående hormonförändringar och så) när jag och älsklingen diskuterade om julgadiner,
han är sån som absolut inte ska ha "sånt skit" och tycker att "det är så onödigt",
och jag är precis tvärt om.
Hur som helst diskuterade vi att han inte ville att jag skulle sätta upp julgardiner och jag börjar böla,
ingen lång stund dock,
mer blandling mellan skratt och tårarm eftersom jag snabbt kom på hur dumt det var.
Lika när man kollar på film, eller hämska saker som händer i världen,
så ligger man där under täcket i soffan och snyfftar.


Nu ska jag lägga mig och kolla på simpsons boxen. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: annaaa

naaaw va gulligt att börja gråta för det.. du är ju inne i värsta känsliga tiden nu framöver låt tårarna spruta miss beautie ;)

2007-11-20 @ 13:59:09
URL: http://mizzsunshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0