Lussebak och julstäd!

Ohyror.. De kommer i alla former och storlekar
och stör våra liv på många olika sätt..
Till en början stör de inte så mycket...
och vi gör allt för att ignorera dem.
Men om vi inte tar dem på allvar
kan de bli riktigt farliga...
För vissa ses döden som den enklaste lösningen...
Men problemet med ohyror ar vad de lämnar efter sig...
Villket är minst lika farligt.




Igår somnade jag kl 19.00, var så himla slut efter jobbet.. fast då blev det så att jag vaknade vid 23 tiden, kikade lite på CSI och zappa runt lite på dom andra kanalerna, men somnade väl tillslut igen vid 02.00. Var så himla trött på jobbet idag bara för det, somnade och sov som en stock på lunch rasten. (en timme skulle inte vara fel, 30min vad är de?)

Idag slutade jag kl 14.00 (älskar den turen, så kort och bra) , sen så har jag och mamma vart igång och bakat hemma här, så nu luktar det så gott :) Blev lussekatter och bullar.. skulle gjort chokladmintstryffel, men ska göra det närmare jul ist, tror inte man kan frysa in det så :/ 
  image19image18
På Söndag  ska vi ha lite adventsfika.. tända första ljuset, och äta Lussekatter och dricka glögg. (Mys)


Handlade lite igår också (tisdag).. Lite julpynt till granen (som jag äntligen ska få ha, efter mycket tjat)
Adventsljusstake till bordet, det blev såå fint! :) sen glögg muggar, och en såndär glögg sak, så man har ett värmeljus under (ingen aning om vad det heter
Pyamasbyxor och nya leggins blev det också.  Önskar jag kunde få gå i pyamasbyxor dygnet runt i 18 veckor till!


http://bd.lilypie.com/5kbLp1.png   <-- På den länken kan man se hur gammal bebisen är, och om hur lång tid den kommer :)
http://www.aftonbladet.se/foraldrar/article404438.ab <-- sådär  stor, (eller liten) är min bebis nu..

Köpt en skötväska också, en mörkblå emmaljunga.. så fin så :) Och på fredag ska jag köpa vagnen :)


Jobb imorgon, kommer bli en dryg dag! 10.30 - 21.00 .. Inge sugen alls!


Kommentarer
Postat av: annaa

guu va gott det där såg ut!!!!!!!!!!! ujujuj!!!:D

2007-11-29 @ 02:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0