Saknar dig bejb.

Det finns en plats i St. Timothy's Church
där syndare bekänner sina synder.
När de är klara vill de ha absolution.
Men sanningen är den
att alla bekännelser inte förtjänar sån förlåtelse.
De flesta som har dolda motiv
förtjänar dommen de får.
De som är hämndlystna
får ta de straff som kommer.
Endast den ångerfyllde
har rätt att förvänta sig en andra chans.
Därför bör man tänka efter
innan man bekänner.
Särskilt om man inte vet vad det är
man bekänner.

image10


Yes Yes Yes idag känner jag mig riktigt teknisk! tro det eller ej men ----> jag <---- har nyss fått igång på telefonen!
Så nu funkar den! nu är det bara att vänta på Tv boxen, som jag hoppas kommer i veckan..  har snart väntat på den i tre veckor. Skulle vara fint att ha den innan tisdag, såg på reklamen idag att Desperate Housewives fortsätter, trodde dom skulle ha sesongsavslutning nu, men är glad att jag hade fel :)   


Annars har jag bara tvättat, skulle behöva städa också.. men vart tog orken vägen? får bli imorgon isft.
Väntar på att parlamentet ska börja, tur att dom har något bra pogram på fyran iaf :)
Och så är det "bara" en vecka kvar tills Bejbi kommer hem, gud vad skönt.. är så ensamt och tråkigt när han inte är hemma :( 
                        


image11
                                         Lilla pyret! (Dålig bild, tog kort på koret, ska försöka fixa en bättre)    
                                                                  


"To all the people who talk about me behind my back, thank you for making me the center of your world!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fantastiskt! Vilket mirakel egentligen!

2007-11-12 @ 17:26:27
URL: http://mizzsunshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0